poniedziałek, 27 stycznia 2014

Inspiracje filmowe- Wielki Gatsby - kostiumy

Od kiedy poszłam do kina na Wielkiego Gatsby'ego nie chcą mi wyjść z głowy kostiumy zaprojektowane do tego filmu. Uwielbiam modę retro, a w tym filmie występuje ona w wersji bardzo dopracowanej i, czego by nie mówić, luksusowej. W latach dwudziestych królowały koronki, koraliki, kryształki, futra, sukienki z obniżonym stanem, krótkie fryzury zdobione opaskami i kapelusikami, ciemny makijaż. Wszystko to składało się na specyficzny, bardzo charakterystyczny styl, który ma swoich wielbicieli do dziś ( tak, tak, jestem jednym z nich ;). Wielki Gatsby, choć nakręcony w 2013 r. , pięknie oddaje estetykę sprzed niemal stu lat. Oto kilka ujęć przedstawiających kostiumy z tegoż filmu:









Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zachwycona kostiumami, gdybym miała figurę chociaż odrobinę podobną do ówczesnych standardów (a panowała moda na chłopięcą sylwetkę), to z chęcią widziałabym je w swojej szafie. Na stronie www.glamki.pl  znalazłam stylizacje, które świetnie nadadzą się na imprezę tematyczną (trwa karnawał, kto nie ma sesji niech korzysta ! ;) :



źródło: internet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz